Monday, October 25, 2010

BosKU SUDAH tIADA??

HUHUHU......
entahla..nak tergelak..sedey...menyampah...terkejut....dan pastinyer gerammmm coz...sejak jumaat lepas KAMI SUDAH TIADA BOS!!!..so biler takdak bos ni..perkara paling tension ialah mengambil alih kerja bos..berfikir nak setelkan masalah hingga selesai..dahtu kiter juga la yang nak laksanakan.....
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cepatlahhh boss datang....aku dah tak laratla nak berpikior cam bos..pastu aku jugakla nak kene run the show...nasib aku ada BIGBOSS...alhamdulillah..BELIAU amat membantuku!!!maybe sebab terpaksa huhuhu..tp aku pedulie haper kan..dah tak tahu..bos kenalah guide sampai aku tahu kuang kuang kuang!!
tp apaponnn aku memang amat memerlukan boss atasku..!!!! (laien laa kalo gajiku naik!!! kuikuikui!!! )
so pada sesapo yg bertanggungjawab tuuu tolongla cepat2kan cari pengganti boss kami yekk..



1 comment:

Izwa Kamaruddin said...

padan ar tgk ko bz ke sane ke mari.kekeke...