Friday, January 7, 2011

Bertukar rupa?

Aku tak tahu nak start cemana..tp kalini ia betulnyee luahan hati ini..dikala ini..
Kenapa aku tak perasan dr awal yer..tp kenapa baru skamg aku perasan semua nie..dan yg hairannyer kwnapa leh semua ni tjadi??..memasing nak dapat nama ker??ker nak dapat pingat..entahlaa..aku serius tak paham..dan yg aku paling geram naperla baru skamg aku sedar..patut dr awal dia tonjolkn perubahan tu aku dh ambik sikap behati2 dah..tp tula..pasal dok pk manusia tetap manusia kan..perangai..hati boleh berubah kan..berubah sekelip mata.masyaallah..apa yg ko merepek ni aike oiii..tp kalini punyer merepek ada makna k..aku tak boleh terlalu jujur menaip di sini..cukupla sekadar berkongsi perasaan yg aku alami skang ni.

Syukur ada peneman setia..dialah teman sejatiku..dialah yg memberi kata kata semangat dan sumber kekuatanku..kalo tak mmg aku dah nak goyang dn bkemungkinan tjatuh..dan aku tau ada je manusia2 yg seronok biler dia tahu hal ni berlaku.

Aku sangat kecewa!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

5 comments:

amiRAzlin said...

xtau la is apa nk jd skrg...sedih..krn nama kawan jd lawan..:(

syazharchoixee said...

Tuelaa...sabar..mesti ada hikmah disebalik smua ni berlaku..yang penting kiter kene tenang beb..tenang menghadapi situasi yg merimaskan nie..insyaallah Allah akan bantu kiter kak..dan
PERUBAHAN & PENGORBANAN PERLU ADA!!!
I will survive!!! U will survive!!!Hoyeyehh!!!

SemuaTentangKita said...

uiks..korang ni buat aku tertanya-tanya la. Wlu pn k.lia tk tau apa cerita, kak harap semua ni jadi pembakar semangat utk is terus ke depan. Tgk dari sudut positif (ewah..senangnyer bercakap kan)

Izwa Kamaruddin said...

siapakah?apakah?kenapakah?

isy...ade jugak org mcm ni walaupun ku tak tau sape org nyerr...

syazharchoixee said...

buat kak liah ku sayang: heheeh is dah ok dah kak...tanxx..tak penting pon tahu sapa orangnyer..cuma sekang SAYA kene PANDANG KE DEPAN>>>huhu

izwa dear: beb... seriussss aku dah merasainyer...