Tuesday, January 11, 2011

Award The Best Follower ----->> Izwa yang BAGI tau!!

huhuhu agak teruja.. baru masuk awal tahun 2011 aku menerima award sedemikian... huhuhu..
jom aku pon nak try main games ni gak la..
so kene jawab soklan soklan tesebut la yer??
1. Ucapan saya: terima kasih sokmo la kepada NURUL IZWA coz sui memberikan saya award nie.. saya sangat terujaaa!!!!!
2. 4 ciri lelaki idaman saya untuk dijadikan suami:ciri2 yang ada pada SUAMI sayer ler..
3. 1 tips ringkas untuk kekalkan hubungan bersama pasangan: Trust Each Other...
4. Jumpa doa perdekat jodoh/putus cinta: so far tak pernah...
5. Nak letak 10 link pilihan sayer & beritahu mereka telah memenangi award inie:
perghhh ni susahh sket.. sebab tak cukop pon 10 follower ku hahahhahahahh
kelakauu...tp nak bg jugak jugak la pada kawan2 nie:

tu jerr.. sikit kan huhuhuhu

so pada IZWA tanxx again k...