Saturday, November 27, 2010

Training ViBi (Visual Basic)

perghhh dah lamer aku tak ber'taip' rasernyer..semuanyer kerana desakan KERJA yang bertambah dgn TANGGUNGJAWAB yang dipikul..makin bertambah besar, maklumla..bos masih lagi tiada pengganti baru.. ;) tp masih lagi mampu begelak tawa bsame rakan2 opis huhu..kalo sentiasa serius Boley stress beb..
Nway aku Dan rakan PPTM yg lain baru je lepas abis kursus Vb..perghh penat otak sebenarnyer..coz nak ingat balik satu satu kan..tp alhamdulillahhh masih boleh lagi Catchup apa yg diajar oleh vendor.
So last class kami diberi tugasan Dan tarikh due nyer pada 25 Disember 2010 huhu..aku hanya Ada masa sebulan jer utk siapkan task tsebut..perghh..bayangkanlaaaa..leh ker aku siapkan yer..dahla aku kene kejar vendor bg nak siapkan modul alumni Dan ereport..tarikh pon dah nak dekat..adushh pening..lelagi melibatkan duit...perghhh takut rasernyer..seriuss!!!!
Arap aku leh handle keduanyer asalkan ia tersusun kan..
Erm gambar kami di sana takde plak aku tangkap untuk kenangan..adushh!!!
So sekadar nak update blogku supaya ia tak nampakla tak berusik kan Hehe

P/s:takut besawang hoho... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments: