Friday, September 17, 2010

salam LEbaran...

Aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin....buat keluarga..kawan..saudara mara Dan muslimin muslimat..semuga raya kalini mendatangkan kegembiraan buat semuanyer..

Ehemm..ehemm...
Kalini turn Babah...so Kami balik kedah coz ayah Mak mentua den masih ader..tp yg paling best Babah dah gtau yg balik raya pertama b4 jumaat...mmg best!!! Sempat la aku beraya di kl doluuuu...syokkk wooo!!!! Kalini yang buat lagi best aku sefamili berkonvoi ngn Izan sefamili..biler time berenti tu mmg havocc la..ngn memasingg kencing.. 'ook'..pastu lapor..hahahahha sampai perjalanan Kami mengambil masa 8 jam beb hahhaa..Yang best beraya di kedah..ngn suasana kampung...mmg damaiii gilerr ngn pokok2 hijau..bendanggnyerr..sampai anak den berkejaranla ngn ayam..nasib takder angsa..kang angsa tu plak g kejar dia..baru haru biruuu..Kalo beraya kat kedah ni makanan wajib depa adalah ketupat daun palas..pulot dakap..perghhh!!! Cicah ngn gulai...ari2 Mau!!!!!uhuhu

So aku lepak kat kedah Dari jumaat hingga ke Ari selasa...selasa kul 4am aku dah Cabut Mai kl..so sampai dlm kul 830am...huhuhuhu padahal bawak range 100 ke 120km tau...jalan lengangg!!! Alhamdulillahhh selamat sampai ke kl...

Esoknyer rabu aku dah start keje...cam biasa..orang ramai lg yang masih bercutiee..kebetulan taska pon cuti so aku pon angkutla anakku sekalie...seronok plak dia tu bemain..

Arini Ari jumaat...so arini sepatutnyer aku keje tapi aku tpaksa el..coz Perot den tak sihat...huhu makan macam2 la katerkan..Japgi aku nak beraya Umah pakcik makcik belah langat...daaaaa

1 comment:

amiRAzlin said...

oitt..org sakit xleh g beraya la..:)