Wednesday, June 9, 2010

syazha ngn pampers!!






korang, seriusss 'anakku syazha' tak nak pakai pampers...semalam aku jaga dia dan Mr.Babah. kebetulan aku dan mr.babah tak sihat dapat mc dr doktor.so seharianla dia ngn kami..start balik jer dari klinik.. terus dia bukak pampers..memula aku bising jugak..tp dia nak juga..so aku ngn tak sihat, ikutkan jer la kann...
sekejap2 dia masuk toilet nak tuttt... so aku layankan ajer..sampai la ke petang..aku tgk dia taknak pakai jugak..so masa aku ambik mak kat lrt ampang, aku singgah ke manjaku..sempatla beli potty pink kat dia.. balik jer dr tu terus terpa ke syazha..
mama:syazha nak tuuttt ker?
syazha: aaaa..nak tuutt...
cepat2 aku ajar dia duduk kat potty dia yg baru beli hik hik hik...pastu mkin bsemangat dia masuk toilet sampai ke malam..tu jer la keje aku ngn dia seharian..sampai kul 9.pm babah dia gtau yg syazha dah nak tdo, lehla pakaikan pampers..cepat2 aku pakaikan...sampai ke pagi dia tdo...legaaaaa makcik ahhahha
itulah anakku syazha yg berumo 2thn 2bln heheh...


2 comments:

Mrs Razif Suka Pink said...

BAgus la tu ajar dia potty cepat. Nanti bila dh tak diapers, mama syaza leh la shopping menda lain guna $$$$ tu. Kan mama kan.. hahahah....... =)

SemuaTentangKita said...

good girl. 1 perkembangan yg bagusss.. :)