Wednesday, June 30, 2010

merajuk ngn blog sendiriee..

aku nak update blog tapi rasa bengang aritu tak abis lagie huhuhuhu....taip2 ngn banyak pastu takleh save..then aku terus publish..biler aku tgk balik..post tu dah hilang..its gone...tu terus merajuk tu hahaah....yerla..mcm2 aku citer hal aku ngn hubby since kami di awal perkenalan till ann yang ke 3.. :)
latelyni cam ada semangat sket..biler makcik ku a.k.a ateh sibuk duk tanyer aku hal blog...so nak tak nak aku tpaksa study balik ..huhu...
so cayyok cayyokk!!!!


3 comments:

Mrs Razif Suka Pink said...

ala dik. jgn la merajuk. Merajuk lama2 sngt ni tak elok tau... nanti cepat tua. hehe...
Okey. chaiyok! chaiyok! cari bhn utk post entry baru.

syazharchoixee said...

hehehh ni semangat dah ok balik..coz hubby leh belikan netbuk tu kiter huahuahua....

mohd razaki said...

Happy Birthday Inker yg ke.....semoga panjang umor dan dimurahkan rezeki....baik2 aje