Wednesday, July 28, 2010

aku dan NAN cheese....

pagi tadi kakPhai a.k.a kakak opisku gtau yg dia dah update blognyer ngan post nan cheese...

beb, aku bukak jer blog dia terus terujaa tgk gambo yang di letak kat situ... sungguh menarik diriku untuk melayannyer... aku terus msg hubby gtau leh tak mamam buka posa kat situ..
alhamdulillah..reply dengan jawapan yg amat aku suker...

then aku pon msg ibu mariam a.k.a pengasuh "anakku syazha" bgtau kat dia yg aku amik syazha lewat..maklumla..kedai mamak yg aku nak makan nie bukak lewat petangla...nyampah tull...dalam kul 630pm baru nak buka...tp tak kisahla...td tu tngok pic pon dah tak tahan..padahal aku dah makan dah sebelum nie.. tp duk tgk pic kat blog kakPhai tue terus aku tak keruan... bolee? hahhahahah biasalahh orang posa mmg camnie kan?? huhuhuh

nanti aku plak akan upload pic nyer... la nie nak g amik syazha nak bawak ke HOUSE OF BRIANI...huhuhu

1 comment:

Mrs Razif Suka Pink said...

hahaha... dah berjangkit. Tapi seyes best, kan. Cepat2 sket upload gamba taw, tak sabar nak tengok. =)